Coaching
A találkozások során az Ügyfél céljainak megvalósítására kerül a hangsúly, hogy kiemelkedő teljesítményt tudjon nyújtani mind a magánéletben, mind a munkájában. Itt nem a múlt feltárása a fő feladat, hanem a jelenre és a jövőre fordítani a figyelmet és energiát. A beszélgetés során az elérni kívánt cél meghatározása, feltérképezése, megvalósítási alternatívák keresése, majd konkrét lépésenkénti megvalósítási terv készítése történik. A coaching folyamat gyorsaságának és hatékonyságának köszönhetően az Ügyfél rövid időn belül képes megvalósítani a saját céljait.
Milyen témákkal lehet coachingra jönni?
Lényegében bármilyen dilemmával, kérdéssel pl:
– magánéleti kérdések
– munkahelyi problémák
– időbeosztási nehézségek
– munkahely-magánélet egyensúly
A találkozások gyakorisága 2-4 hetente ideális. Egy alkalom kb. 60-90 perc.