Coaching

A találkozások során az Ügyfél céljainak megvalósítására kerül a hangsúly, hogy kiemelkedő teljesítményt tudjon nyújtani mind a magánéletben, mind a munkájában. Itt nem a múlt feltárása a fő feladat, hanem a jelenre és a jövőre fordítani a figyelmet és energiát. A beszélgetés során az elérni kívánt cél meghatározása, feltérképezése, megvalósítási alternatívák keresése, majd konkrét lépésenkénti megvalósítási terv készítése történik. A coaching folyamat gyorsaságának és hatékonyságának köszönhetően az Ügyfél rövid időn belül képes megvalósítani a saját céljait.

Milyen témákkal lehet coachingra jönni?

Lényegében bármilyen dilemmával, kérdéssel pl:

– magánéleti kérdések

–  munkahelyi problémák

– időbeosztási nehézségek

– munkahely-magánélet egyensúly

A találkozások gyakorisága 2-4 hetente ideális. Egy alkalom kb. 60-90 perc.